Известие

Collapse
No announcement yet.

Вижте какво правят колегите в Англия!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вижте какво правят колегите в Англия!

    Тези дни доста се зачетох в форума на Английските ни колеги и вижте какво намерих.
    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ru-engine.html

    Та накратко за тези,които не са много наясно с английския. Става въпрос за конверсия на субаро СТИ двигател и трансмисия в купе на 33-ка 1-ва серия. От постовете стана ясно,че вече има един от членовете, който е направил тази интервенция и колата в момента е в движение. Колата е П4 с субару двигател и 250к.с.

    Та... за колата за която се говори. Човека иска да сложи двигател от субаро STI заедно със задното окачвавне (4x4).По думите му монтирането на двигалея е било безпроблемни и без рязане на коша. Проблемите обаче идват от скоростната кутия. Мястото за нея било твърде тясно и трябват малко интервенции за да се "вкара" ,също така да се преправи и захващането. Както и да е, хората са успели да направят това.Следващият им проблем е с междоосовото разтояние. Базата на Субарото е с мисля 9см по-широка от тази на 33-ката и сиответно и там се налага преправяне. Абе доста неща са модифицирани,но мисля,че хората които го правят знаят с какво е занимават и ще го завършат успешно.
    Двигателят е "The ej20r engine in stock has 280hp, with some mods it can be easily tuned till 330-350hp. I thin thats not bad for 900kg weight;] ( EJ20R стоково с 280к.с, но с малко модификации лесно стига 330-350к.с. Мисля,че това не е зле за 900килограмовото купе)

    Слагам малко снимков материал да видите как всъщност стават нещата .
    Надявам се темата да ви хареса,така както ми хареса и на мен. Ако имате време в този форум има още доста интересни проекти,които заслужават да се видят.
    Attached Files
    Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 20:12.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

  • #2
    Ето как смята да изглежда колата в завършен вид
    Attached Files
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Comment


    • #3
      божееее направо не вярвам на очите си!!!
      alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от valentino Покажи съобщение
        божееее направо не вярвам на очите си!!!
        Дамм и аз бях така докато четах темата. А да знаеш какви други проекти има... примерно supercharged спринт и 33-ки с по 200 коня....
        Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 21:18.
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #5
          Дааа това наистина е интересно и аз бая се поза4етох в техния форум имат и доста други интересни идеи
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • #6
            Тия са ми взели идеята.Това е най-лесния вариант за боксер турбо на 33.Имах мераци т.е. не си пиех хапчетата навремето,но да намериш такъв ДВГ е равно на 0.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
            Alfa Romeo 33

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
              Тия са ми взели идеята.Това е най-лесния вариант за боксер турбо на 33.Имах мераци т.е. не си пиех хапчетата навремето,но да намериш такъв ДВГ е равно на 0.
              Защо бе колега,аз бях в Ирландия няколко месеца и мога да кажа,че такива STI-та имаше доста. След като там ги имаше аналогично е и за Англия. А до Англия като гледам тенденциите вече бая автовози ходят. Даже познавам един Автовозаджия който всеки 2 седмици е там.....
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                Защо бе колега,аз бях в Ирландия няколко месеца и мога да кажа,че такива STI-та имаше доста. След като там ги имаше аналогично е и за Англия. А до Англия като гледам тенденциите вече бая автовози ходят. Даже познавам един Автовозаджия който всеки 2 седмици е там.....
                Откъде толко акъл и познати.Говоря навремето.Няма значение вече,въпросът е не само за двг,самото купе е слабо на 33ката,ще се разхвърчат полуоските на първия завой,да не говоря за спирането.Трябва идея и пари.Кофти е,че все ги няма по едно и също време.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                Alfa Romeo 33

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
                  Откъде толко акъл и познати.Говоря навремето.Няма значение вече,въпросът е не само за двг,самото купе е слабо на 33ката,ще се разхвърчат полуоските на първия завой,да не говоря за спирането.Трябва идея и пари.Кофти е,че все ги няма по едно и също време.
                  Всичко,което казваш е вярно,но в случая става вапрос за двигател,скорости,карета,полуоски,дифове, всичко от Субарото. Само купето както се казва си е 33-ка. Имаше мнения в темата,защо човека направо не се е опитал да навре ламарините на 33-ката в Субаруто, щяло да му излезне доста по евтино и лесно.... отговор така и нямаше
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Comment


                  • #10
                    Много е добра!!!Направо страхотна.От страни малко мяза на М-power с тези калници-супер е!
                    sigpic
                    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                    BMW E30
                    BMW E36

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Grozdan Покажи съобщение
                      Много е добра!!!Направо страхотна.От страни малко мяза на М-power с тези калници-супер е!
                      На мен по- ми прилича на делта интеграле, ама задната извивка нещо не се връзва с останалите черти...( това е не само мое мнение ), ама както каза човека е отворен към предложения.

                      Незнам дали забелязвате,ама двигателя седи с 10-15см по-ниско от оригинала, което означава доста нисък ценър на тежеста и с това 4X4 направо не ми се мисли за ква бегачка става на въпрос
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Comment


                      • #12
                        момчета,не се заблуждавайте!Това не е тунинг,а селяния и измама.Няма тунинг за 33.Тя си е прекрасна и без идиотщини.Всичко останало е селски тунинг.На всяка кола можеш да сложиш мощен мотор и другите простотии,но дали вече ще е тя!?винаги съм скептичен в тая насока.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Особено с "блестящия" боксер с 3 основни лагарувания е велико удоволствие да правиш ремонт има няма на 4-5 години. Загледал съм се аз в два английски форума и забелязвам, че доста акъл има там, е и доста "сухо" пада с тези проекти и реставрации но човек маняк ли е не му дреме особено. Пишем си от време на време с някои от ентусиастите, относно проектите им.

                          Comment


                          • #14
                            евала на пичовете от Англия докато четях написаното от DJ_STIVAN направо се разтреперах.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                              Особено с "блестящия" боксер с 3 основни лагарувания е велико удоволствие да правиш ремонт има няма на 4-5 години. Загледал съм се аз в два английски форума и забелязвам, че доста акъл има там, е и доста "сухо" пада с тези проекти и реставрации но човек маняк ли е не му дреме особено. Пишем си от време на време с някои от ентусиастите, относно проектите им.
                              Съгласен,ама я ми покажи у нас , само един сервиз или по-точно работилница,в която да можеш да направиш тоя тунинг.Щото у нас не са чували и за половината от машините,които има там.Отделен е въпроса с колко пари трябва да разполагаш.Иначе за и за мене е много готино да гледам такива неща,ама"гроздето е кисело"
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X